15% SLEVA na celou kategorii Ořechů s kódem: ORISKY15. Navíc doprava s Balíkovnou jen za 49 Kč!
Jak na reklamaci
Dorazila Vám zásilka poškozená?
Ipřesto že se snažíme veškeré zásilky správně balit, používát výplně a investovat do nákupu nových krabic a obalového materiálu, tu a tam se může stát, že je zásilka poškozená a nedorazí v pořádku.
Reklamace zásilky u České Pošty
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo doručovateli a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace. Zásilka nám bude ihned navrácena a zaslána nově.
Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás jako odesílatele. Uveďte číslo objednávky nejlépe i číslo balíku, které najdete v info mailu od pošty nebo přímo na štítku přepavce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí. Zásilku nevyhazujte!
Zásilku musíte přinést na nejbližší poštu a to nejlépe tentýž den, kde bude sepsán zápis o škodě a zaslána nám zpět. Bohužel reklamaci nemůžeme řešit za Vás. V tom je rozdíl oproti PPL.
- Kontakt: info@grizly.cz
- Telefonní kontakt: 725 473 077 - abyste měli jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.
Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:
- obsah z blízka - produkty
- obsah jako celek
- krabice ve které zásilka dorazila včetně etiket
- výplně a obalový materiál
Reklamace zásilky u PPL
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace.
Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, kontaktujte PPL. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu od PPL nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí.
Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po jejím převzetí. My následně podáváme reklamaci na PPL, která vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace uznána.
- Kontakt na PPL: reklamace.depo09ppl.cz
- Kontakt na nás: info@grizly.cz - do pole předmět uveďte: REKLAMACE PPL + ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
- Telefonní kontakt: 725 473 077 - abyste měli jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.
Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:
- obsah z blízka - produkty
- obsah jako celek
- krabici ve které zásilka dorazila včetně štítku od přepravce
- výplně a obalový materiál
Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL.
Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL, která nám ji doručí zpět nebo zlikviduje.
Obdrželi jste špatně zaslané zboží?
V případě, že jste obdrželi špatně zaslané zboží, kontaktujte nás na e-mailu: reklamace@grizly.cz. Napište nám číslo objednávky a popište vzniklou chybu. Používáme kontrolu hmotnosti i kamerový záznam při balení objednávky. Vše zkontrolujeme a vyřídíme co nejrychleji.
Případně využijte tento elektronický formulář:
Prohlížeč Internet Explorer není podporovaný. Formulář je optimalizovaný pro moderní a bezpečné prohlížeče, např. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari, nebo Microsoft Edge. Pro zadání reklamace využijte, prosím, některý z těchto prohlížečů.