Jak na reklamaci

Dorazila Vám zásilka poškozená?

Ipřesto že se snažíme veškeré zásilky správně balit, používát výplně a investovat do nákupu nových krabic a obalového materiálu, tu a tam se může stát, že je zásilka poškozená a nedorazí v pořádku.


Reklamace zásilky u České Pošty

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo doručovateli a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace. Zásilka nám bude ihned navrácena a zaslána nově.

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás jako odesílatele. Uveďte číslo objednávky nejlépe i číslo balíku, které najdete v info mailu od pošty nebo přímo na štítku přepavce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí. Zásilku nevyhazujte!

Zásilku musíte přinést na nejbližší poštu a to nejlépe tentýž den, kde bude sepsán zápis o škodě a zaslána nám zpět. Bohužel reklamaci nemůžeme řešit za Vás. V tom je rozdíl oproti PPL.

  • Kontakt: info@grizly.cz
  • Telefonní kontakt: 725 473 077 - abyste měli jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.

Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabice ve které zásilka dorazila včetně etiket
  • výplně a obalový materiál

Reklamace zásilky u PPL

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, kontaktujte PPL. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu od PPL nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí.

Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po jejím převzetí. My následně podáváme reklamaci na PPL, která vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace uznána.

  • Kontakt na PPL: reklamace.depo09ppl.cz
  • Kontakt na nás: info@grizly.cz - do pole předmět uveďte: REKLAMACE PPL + ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
  • Telefonní kontakt: 725 473 077 - abyste měli jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.

Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabici ve které zásilka dorazila včetně štítku od přepravce
  • výplně a obalový materiál

Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL.

Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL, která nám ji doručí zpět nebo zlikviduje.

Obdrželi jste špatně zaslané zboží?

V případě, že jste obdrželi špatně zaslané zboží, kontaktujte nás na e-mailu: reklamace@grizly.cz. Napište nám číslo objednávky a popište vzniklou chybu. Používáme kontrolu hmotnosti i kamerový záznam při balení objednávky. Vše zkontrolujeme a vyřídíme co nejrychleji.

Případně využijte tento elektronický formulář:

 

Prohlížeč Internet Explorer není podporovaný. Formulář je optimalizovaný pro moderní a bezpečné prohlížeče, např. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari, nebo Microsoft Edge. Pro zadání reklamace využijte, prosím, některý z těchto prohlížečů.

 

 

Načítání produktů
© 2014–2024 GRIZLY.cz - Všechna práva vyhrazena | Zásady cookies
Vytvořilo

Jsem zde nový/á

S Premium získáte:

Ikonka visačky

Výhodnější ceny

U vybraných TOP produktů

Ikonka náklaďáku

Doprava zdarma

Již od 999 Kč

Ikonka dárku

VIP výhody

Garance 100% spokojenosti

Chci se stát prémium
Oslovení

Děkujeme, že s námi chcete jít zdravou cestou životem!

Prosíme, potvrďte svou registraci kliknutím na odkaz, který vám přijde na zadanou e-mailovou adresu.

Potvrzením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

z Kliknutím na "Vytvořit účet" souhlasíte s Ochrana soukromí a se Smluvní podmínky.
Chráněno službou reCaptcha od Google | Ochrana soukromí | Smluvní podmínky