Časté dotazy

Potřebujete něco vědět? Připravili jsme si pro vás odpovědi na často kladené dotazy.

Čekám na doručení objednávky. Jak ověřím, kde se právě nachází?
Aktuální stav objednávky zjistíte ve svém zákaznickém účtu v sekci Historie objednávek. Pokud nemáte v e-shopu registraci, stačí zavolat na naši zákaznickou linku (tel. 725 473 077). V případě, že zásilka už byla předána dopravci, ji můžete sledovat přímo v jeho aplikaci.

Nepřišel mi slevový kód na e-mail. Co mám dělat?
Nejdříve si prosím ověřte, zda e-mail s kódem nespadl do spamu. Pokud máte v e-shopu registraci, zkontrolujte, zda máte správně zadanou e-mailovou adresu ve svém účtu. Pokud problém přetrvává, ozvěte se nám na zákaznickou linku na tel. 725 473 077 a my situaci vyřešíme.

Jak změním způsob platby nebo dopravy po odeslání objednávky?
Co nejdříve se prosím obraťte na naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077. Pokud objednávka ještě nebyla předána dopravci, způsob platby/dopravy vám rádi změníme.

Zadal jsem chybný VS u platby převodem. Co s tím?
Při chybném zadání variabilního symbolu se nám ozvěte na tel. 725 473 077 naší zákaznické linky a společně problém vyřešíme. Můžete se také obrátit přímo na svou banku.

Jak zkontroluji, že jste přijali mou objednávku? Nepřišel mi žádný e-mail s potvrzením.
Nejdříve si zkontrolujte, zda vám e-mail nespadl do spamu a že máte ve svém účtu uloženou správnou e-mailovou adresu. Také si můžete ověřit v sekci Mé nákupy – Historie objednávek, zda byla objednávka přijata a jaký je její stav. Případně se nám ozvěte na naši zákaznickou linku (tel. 725 473 077) a my vše prověříme.

Potřebuji zboží reklamovat/vrátit. Jak na to?
Reklamací i vrácením zboží (do 14 dnů) vás krok za krokem provede tento jednoduchý formulář.

Jak vytvořit registraci na Grizly?
Na stránce www.grizly.cz v horním pravém rohu klikněte na Přihlášení/Registrace. Vyplňte své jméno, e-mailovou adresu a heslo. Pokud máte s registrací problém, kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077 a my vám rádi pomůžeme. Můžete nám také napsat na e-mail info@grizly.cz.

Jak se přihlásit?
Na stránce www.grizly.cz v horním pravém rohu klikněte na Přihlášení/Registrace. Vyplňte svou e-mailovou adresu a heslo. Pokud máte s přihlášením problém, kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077 a my vám rádi pomůžeme. Můžete nám také napsat na e-mail info@grizly.cz.

Nejde mi odeslat objednávka. Co mám dělat?
Nejvhodnější prohlížeč pro vytvoření objednávky je Google Chrome. Pokud objednávka nereaguje na odeslání, zkuste stránku znovu načíst nebo vymazat cookies. Jestliže potíže přetrvávají, zavolejte na naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077 a my s vámi objednávku rádi vytvoříme po telefonu.

Nejde mi zaplatit objednávka. Co s tím?
Nejde vám zaplatit kartou, případně nereaguje tlačítko Zaplatit objednávku? Způsob platby lze změnit v okně Potvrzení objednávky, které vám zůstalo otevřené po odeslání objednávky, na platbu převodem. Pokud chcete platit dobírkou, kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077, nebo na e-mailu info@grizly.cz a my vám rádi platbu změníme.

Jak nahlásit problém, když nechci zboží reklamovat?
Ozvěte se nám na e-mail info@grizly.cz nebo zavolejte na tel. 725 473 077, vše zhodnotíme a vymyslíme řešení. Nebo se přímo obraťte na sekci Vrácení zboží a reklamace.

Mohu reklamovat pozdní doručení objednávky?
Reklamovat pozdní doručení bohužel nelze. Aktuální dobu dodání uvádíme u každého produktu. Stav objednávky zjistíte na naší zákaznické lince na tel. 725 473 077 nebo na e-mailu info@grizly.cz. V případě potřeby vám balík expedujeme přednostně.

Jak mohu předat podnět ke zlepšení služby?
Za každou zpětnou vazbu jsme velice rádi, ať už se jedná o pozitivní nebo negativní reakci. Na vašem názoru nám totiž záleží. Podněty můžete zasílat na e-mail info@grizly.cz. Nebo můžete zadat podnět přímo v rámci Zákaznické zpětné vazby.

Jak stornovat objednávku?
Kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077 nebo na e-mailu info@grizly.cz a my vám objednávku stornujeme, případně spolu s vámi vytvoříme novou po telefonu.

Kde uplatním slevový kód?
Slevový kód se zadává v košíku pod výpisem produktů v políčku Mám slevový kód. V případě, že vám kód nešel zadat, je možné jej napsat do poznámky u objednávky. Následně jej do objednávky vložíme sami. Je však nutné, aby objednávka nebyla uhrazená.
Pokud se vám nedaří slevový kód do objednávky zadat, kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077 nebo na e-mailu info@grizly.cz. Rádi vám se vším pomůžeme.

Jde platit stravenkami?
Ano, ale je nutné být přihlášená/ý ve svém uživatelském účtu. Lze platit pouze e-stravenkovou kartou. Nelze platit papírovou stravenkou. Benefity si ze své e-stravenkové karty nabijete přímo ve svém účtu v sekci Benefity.

Jak dlouho mi vydrží benefity na účtu?
Benefity vám na účtu zůstanou celých 180 dnů od nabití.

Jak uplatním benefity při nákupu?
Benefity uplatníte během objednávky přímo v nákupním košíku. Stačí zaškrtnout políčko Uplatnit benefity z e-stravenky. Na e-shopu za benefity nakoupíte cokoliv kromě alkoholu. Využít můžete libovolný počet benefitů v jakékoli hodnotě objednávky. Po dokončení objednávky vám na e-mail pošleme potvrzení o uplatnění a stejně tak uvidíte historii benefitů ve svém profilu.

Kde získám benefity z e-stravenek?
E-stravenky s různou hodnotou nabízejí některé firmy svým zaměstnancům jako benefit. Pokud patříte mezi ně, právě na našem e-shopu máte příležitost je uplatnit.

Kde mohu uplatnit dárkový poukaz / kupón?
Dárkový poukaz se zadává v košíku pod výpisem produktů v políčku Mám slevový kód. V případě, že vám kód nešel zadat, je možné jej napsat do poznámky u objednávky. Následně jej do objednávky vložíme sami. Je však nutné, aby objednávka nebyla uhrazená.
Pokud se vám nedaří slevový kód do objednávky zadat, kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077 nebo na e-mailu info@grizly.cz. Rádi vám se vším pomůžeme.

Jak změnit doručovací adresu po odeslání objednávky?
Nejrychlejší a nejjednodušší způsob je kontaktovat naši zákaznickou linku na tel. 725 473 077, kde s vámi adresu upravíme. Můžete nám také napsat na e-mail info@grizly.cz. Objednávka však nesmí být již předána dopravci. Tehdy situaci vyřešíte podle trasovacího čísla balíčku přímo v aplikaci konkrétního dopravce.

Kolik stojí doprava balíčků u dopravců?
Veškeré informace o dopravě a platbě naleznete v sekci Doprava a platba.

Jak mohu zjistit, kdy naskladníte můj oblíbený produkt?
Ozvěte se nám na e-mail info@grizly.cz, informaci vám rádi sdělíme. Také si můžete u produktu zadat hlídacího psa, až bude opět skladem, dáme vám vědět e-mailem.

Chci pracovat ve vaší společnosti. Kam se mohu obrátit?
Máte zájem o práci? Všechna volná místa naleznete v sekci Kariéra.

Načítání produktů
© 2014–2022 GRIZLY.cz - Všechna práva vyhrazena | Zásady cookies
Vytvořilo

Jsem zde nový/á

S Premium získáte:

Ikonka visačky

Výhodnější ceny

U vybraných TOP produktů

Ikonka náklaďáku

Doprava zdarma

Již od 999 Kč

Ikonka dárku

VIP výhody

Garance 100% spokojenosti

Chci se stát prémium
Oslovení

Děkujeme, že s námi chcete jít zdravou cestou životem!

Prosíme, potvrďte svou registraci kliknutím na odkaz, který vám přijde na zadanou e-mailovou adresu.

Potvrzením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

z Kliknutím na "Vytvořit účet" souhlasíte s Ochrana soukromí a se Smluvní podmínky.
Chráněno službou reCaptcha od Google | Ochrana soukromí | Smluvní podmínky