Jak reklamovat zásilku - PPL


Ipřesto že se snažíme veškeré zásilky správně balit, používát výplně a investovat do nákupu nových krabic a obalového materiálu, tu a tam se může stát, že je zásilka poškozená a nedorazí v pořádku.

Může se rozbít skleněný sirup či roztrhnout pytlík s ořechy. My jsme jen lidi i na PPL pracují pouze lidi a může se stát, proto níže najdete praktický návod, který Vám usnadní záležitost týkající se reklamace zásiky.

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás jako odesílatele. REKLAMACI VYŘÍDÍME ZA VÁS. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu od PPL nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí.

Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po jejím převzetí. My následně podáváme reklamaci na PPL, která vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace uznána.

  • Kontakt na PPL: reklamace.depo09ppl.cz
  • Kontakt na nás: info@grizly.cz - do pole předmět uveďte: REKLAMACE PPL + ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
  • Telefonní kontakt: 725 473 077 - abyste měli naprostou jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.

Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabici ve které zásilka dorazila včetně štítku od přepravce
  • výplně a obalový materiál

Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL. Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL, která nám ji doručí zpět nebo zlikviduje.

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě.



Najdete nás na sociálních sítích
Používáme výdejní síť zasilkovna.cz
Používáme platební systém

Podporované druhy platebních karet
Visa Visa  Electron Mastercard Mastercard Electronic Maestro
Copyright© GRIZLY.cz - Všechna práva vyhrazena Mapa stránek | Zajímavé odkazy