FAQ / Nejčastější otázky a odpovědi:

🔐 Přihlášení a zákaznický účet

Ujistěte se, že zadáváte správný e-mail. Pokud jste zapomněli heslo, jednoduše si nastavte nové na následujícím odkazu


📦 Objednávky a doručení

Všechny informace najdete ve svém účtu v sekci Historie objednávek. O každé změně (např. přijetí platby, expedice, předání dopravci) vás informujeme také e-mailem.
Adresu je možné změnit pouze před expedicí. V takovém případě zavolejte na naši zákaznickou linku (tel. 725 473 077), pokusíme se změnu provést. Pokud už je objednávka na cestě, musíte se změnou doručovací adresy kontaktovat daného dopravce a domluvit se na změně přímo s ním.
Cena dopravy závisí na hmotnosti balíku a zvoleném způsobu doručení. Veškeré informace o cenách dopravy najdete v sekci Doprava a platba.
Ano! Zavolejte na naši zákaznickou linku a objednávku s vámi vytvoříme po telefonu.
Po odeslání už nelze upravit produkty v objednávce. Storno je možné pouze do doby expedice.
Bohužel ne. Z důvodu logistiky a systému nelze dvě objednávky sloučit.


🛍️ Slevové kódy a vouchery

1. Přidejte produkty do košíku.
2. Klikněte na ikonu košíku a zvolte Přejít do košíku.
3. V prvním kroku najdete pole Slevový kupón / Voucher – vložte svůj kód a klikněte na Použít.
4. Sleva se okamžitě odečte od celkové částky.
5. Pokračujte výběrem dopravy a platby.
Důvodů, proč tak nelze učinit, může být hned několik:
1. Zkontrolujte platnost kódu a jeho podmínky.
2. Slevové kódy nelze kombinovat.
3. Sleva musí být uplatněna před odesláním objednávky.
Pokud problém s uplatněním stále přetrvává, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu (tel. 725 473 077

💳 Platba a fakturace

Všechny dostupné způsoby platby najdete v sekci Doprava a platba.
Ano, přijímáme e-stravenkové karty. Volnočasové benefity zatím nelze uplatnit.
Do hodiny vám dorazí e-mail s výzvou k opětovnému zaplacení. Pokud nedorazí nebo nastane problém, ozvěte se nám.
Fakturu posíláme e-mailem po expedici. Zároveň ji najdete v sekci Historie objednávek ve svém účtu. (Zkontrolujte i spam.)


🔁 Reklamace a vrácení zboží

Pokud je zboží poškozené, chybí nebo neodpovídá kvalitě, můžete ho reklamovat přes online formulář do 24 měsíců od převzetí.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů (nebo 30 dnů pro členy Moje Grizly) bez udání důvodu. Stačí využít náš online formulář a zaslat zboží zpět nepoškozené a v původním obalu. Peníze vám vrátíme po doručení zpět.

📋 Ostatní dotazy

Zapněte si sledování dostupnosti přímo na stránce produktu – jakmile bude skladem, pošleme vám e-mail.
Mrkněte na sekci Kariéra, kde najdete aktuálně volné pozice. Odpovědět můžete přímo přes formulář u inzerátu.