Country manager pro polský trh u Grizly
Country manager pro polský trh u Grizly
Kolegové v Grizly.cz (Olomouc) odvádějí v posledních měsících úžasnou práci. Jenže tohle tempo se nedá vydržet věčně, proto jsme se rozhodli, že začneme posilovat oddělení marketingu a zahraničního obchodu. Pro rok 2020 jsme měli poměrně konzervativní plány, jenže v posledních měsících se dost věcí změnilo a cítíme, že se v této nelehké době tvoří nové příležitosti. V roce 2020 jsme utržili téměř 300 mio CZK při 100% růstu a letos bychom mohli atakovat hranici 450 až 500 mio CZK. Aktuálně působíme na několika trzích Evropy a chystáme další expanzi.
CEO a zakladatel firmy, je Dominik Píchal, který ve svých 28-letech patří mezi nejnadějnější lidi ve české ecommerce. Malou ukázku o tom, jak Dominik přemýšlí o značce, o podnikání naleznete zde Poznejte jak přemýšlí zakladatel Grizly.cz Dominik. A pokud byste chtěli s Dominikem a jeho týmem pracovat, pak je tu tahle skvělá příležitost...
Nemusíte mít velkou a dlouhou praxi, ani desítky referenčních projektů. Ale hlavně, potřebujeme elán, zápal pro věc a nadšení pro online svět. Hledáme někoho, kdo má zkušenosti (možno i základní) s on-line marketingem, tvorbou obsahu, emailingem, základy HTML, případně grafických programů - zkrátka něco z toho. Určitě bude fajn orientace v performance marketingu, google analytics apod.
Co by měla být primárně náplň práce ?
- kontrola, rozvoj a přizpůsobování polského webu místním zvyklostem
- implementace lokálních služeb a personalizace webu
- zodpovědnost za jazykovou spávnost
- podílení se na správě všech marketingových aktivit pro PL
- zodpovědnost za obsah na webu, práce s akcemi, kontrola produktů apod.
- rozvíjení naše obsahového magazínu
- pomoc s emailingem a nastavování komunikace se zákazníky
- pomoc se správou našich sociálních sítí
- příprava podkladů pro grafiky a reklamní kampaně
- vyhodnocování výsledků jednotlivých kampaní
- zákaznický servis: vyřizování telefonických a e-mailových dotazů
- komunikace s týmem a našimi externími partnery
Jaké máme požadavky ?
- polský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- zkušenosti s online marketingem a přehled o polském e-commerce světě
- jsme flexibilní společnost, hledáme dynamického a aktivního člověka
- komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování
- silná motivace a touha uspět v pozici
Co nabízíme ?
- práci na HPP, IČ
- možnost podílet se na dynamickém rozvoji společnosti
- flexibilní pracovní dobu a prostředí
- možnost seberealizace, vlastní iniciativa
- řadu zajímavých zaměstnaneckých benefitů
- naučit se od řady šikovných lidí z online marketingu a e-commerce
Technické detaily:
- Lokalita: Olomouc, Česko
- Úvazek: Full-time , Part-time
- Forma spolupráce: Freelance, Pracovní smlouva
- Klíčové dovednosti: Product Management, Online Marketing, Sales Management, Communication Skills, Analytické dovednosti
- Ostatní dovednosti: Business Development
- Obor: Vývoj, Marketing a obchod, Marketing, Marketingový specialista, Obchod, Account Manager, Zákaznický servis, Management, Account Manager, Project Manager, Product Manager a Product Owner, Product Manager a Product Owner, Project Manager
- Nabízená odměna: 24 000 Kč - 50 000 Kč / měsíc
- Požadovaná seniorita: Bez preference
- Firemní benefity: CSR - společensky odpovědná firma, Čas na inovace, Čas na vlastní projekt, Finanční bonusy, Homeoffice, Kariérní růst, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Parkoviště, Pet-friendly office, Pružná pracovní doba, Příspěvek na dopravu, Sick days, Stabilní firma, Telefon