Omlouváme se, ale kvůli obrovskému náporu objednávek garantujeme DODÁNÍ DO VÁNOC pouze pro objednávky přijaté do 6. 12. 2017. Objednávky přijaté po tomto datu vyskladníme dle našich možností. Uděláme maximum, aby to bylo co nejdříve.
+420 725 473 077 (Volejte kdykoliv: 7:00-18:00) info@grizly.cz Holická 49a, Olomouc Aktuální dodací lhůta: 10 dnů, v případě urgence nás kontaktujte.
Úvod > Ořechy a sušené ovoce > Semínka > Chia semínka > GRIZLY CHIA SEMÍNKA

CHIA SEMÍNKA 1000g

Chia semínka GRIZLY CHIA SEMÍNKA

Grizly Chia semínka z ARGENTINY jsou jednou z účinných, funkčních a výživných potravin, známou po celém světě. Semínka Chia jsou vynikajícím zdrojem vlákniny, jsou plné antioxidantů a bílkovin, obsahují velké množství vitamínů a minerálů a jsou nejbohatším známým rostlinným zdrojem esenciálních mastných kyselin.

Značka: GRIZLY
Kód zboží: CHS1000
Dostupnost: skladem
Původní cena: 149 Kč
Tvoje cena: 89 Kč
Počet kusů: 
Doporučit známému Vytisknout
Chia semínka GRIZLY CHIA SEMÍNKA
Vaše jméno a příjmení: *
Váš e-mail: *
E-mail Vašeho známého: *


GRIZLY CHIA SEMÍNKA 1000g

  • Složení: celé semínko Salvia Hispanica 100 %.
  • Upozornění denní příjem max. 15g!
  • Výživové údaje na 100g: energetická hodnota 2085kj/502kcal ,tuky 30,7g z toho nasycené mastné kyseliny 3,3g , sacharidy 25g, z toho cukry 3g, bílkoviny 20g, sůl míň než 0,04g.
  • Zařazení: Olejnatá semena
  • Druh: Salvia Hispanica
  • Země původu: Argentina, Paraguay,
  • Bezpečný produkt: informace o mikrobiologických a chemických látkách níže. Vše v normě dle platné legislativy
  • Balení: vakuované
  • trvanlivost minimálně 10 měsíců od nákupu

5 hlavních důvodů, proč jíst Chia semínka:

  1. Chia semínka jsou plnohodnotnou komplexní potravinou
    Nejenom, že Chia semínka mají více omega-3 mastných kyselin, než jakékoli jiné přírodní zdroje, ale jsou i plná antioxidantů, vápníku, bílkovin, vlákniny a mnoha dalších vitamínů a minerálů.
  2. Chia semínka dodávají energii
    Chia vám poskytnou dávku energie, která Vás bude doprovázet několik hodin, podobně jako aztéckým bojovníkům, které jediná lžíce udržela aktivní a ve střehu po celý den.
  3. Chia semínka zabraňují přejídání
    Vzhledem k tomu, že Chia semínka absorbují poměrně velké množství vody a současně mají hodně rozpustné vlákniny, pomáhají velice pozvolna uvolňovat energii z nerafinovaných sacharidů do krevního oběhu.
  4. Chia semínka jsou lehce stravitelná
    Lidské tělo může trávit Chia semínka velice snadno. Semínka pomáhají i k trávení dalších potravin tím, že obsahují velké množství vlákniny (asi 7 g v porci).
  5. Chia semínka se snadno připravují i skladují
    Chia semínka se dají používat do koktejlů, polévek, kaší, krekrů a dezertů. Jsou také skvělým zahušťovadlem. Nejsou náročné na skladování a vydrží v suchu dlouhou dobu, aniž by se kazila.
o_64__v__ce_drasl__ku_ne___v_ban__nu__1_

Tradiční potravina Aztéků je v současné době stále populárnější jako skvělý zdroj energie při fyzické námaze. Je přezdívána jako "runner food", protože má schopnost dodat výdrž a vitalitu při extrémně dlouhých běžeckých výkonech. Díky své hydrofilní schopnosti průběžně dodává tělu tekutiny. Je výjimečně bohatým zdrojem nenas. mastných kyselin omega 3 a také vápníku, jenž díky přítomnosti bóru dokáže velmi dobře metabolizovat a zapracovat jej do organismu. Je rovněž ideální potravinou pro diabetiky.

  1. Energie a výdrž při fyzické námaze
  2. Nenasycené mastné kyseliny omega 3
  3. Bohatý zdroj vápníku
  4. Vhodná pro diabetiky

Historie
Chia semínka (Salvia hispanica L.) byla hlavním zdrojem potravy pro americké domorodce po celá staletí. Aztéčtí válečníci jedli Chia při válečných výpravách. Indiáni z jihozápadu Severní Ameriky, kteří putovali za obchodem od řeky Colorado až k Tichému oceánu, jedli Chia semínka smíchaná s vodou.

Způsob použití

  • Chia je ve své domovině v Mexiku konzumována mimo jiné jako nápoj zvaný "chia fresca". Jde o osvěžující energetický drink, který je vhodné pít před nebo během náročného fyzického výkonu. Připraví se smícháním 2-3 lžiček semínek s 250 ml vody. Po odstátí cca 15 min. se přidá sirup z agáve, limetka, event. lístek máty a všechny ingredience se promíchají. Další tradiční použití semínek chia je v cereálních kaších, jogurtu či pečivu (chléb, krekry, apod.).
  • Semínka lze namočit a už po pěti minutách se vytvoří hutný želatinový gel. Semínka lze přidat i bez namočení přímo do koktejlu. Můžete je také pomlít na jemný prášek a ten používat jako pojivovou a zahušťovací ingredienci. Chia najdou široké uplatnění i při přípravě mnoha dalších pokrmů.
  • Maximální denní dávka: 15 g

Upozornění: Chia se nedoporučuje lidem, kteří mají nízký tlak a dále těm, kteří berou léky na ředění krve a vitamín B17.

Mikrobiologické hodnoty

  • Celkový počet mikroorganismů Max. 100 000 cfu/g
  • Plísně Max. 10 000 cfu/g
  • Kvasinky Max. 10 000 cfu/g
  • Koliformní bakterie Max. 100 cfu/g
  • Salmonella species Neg. cfu/25g

Chemické hodnoty

  • Aflatoxin B1 2 μg/kg
  • Aflatoxin B1 + B2 + G1 + G2 4 μg/kg
  • Pesticidy V souladu s poslední platnou normou EU

Menší balení 500g ZDE



Najdete nás na sociálních sítích
Používáme výdejní síť zasilkovna.cz
Jsme členem APEK
Používáme platební systém

Podporované druhy platebních karet
Visa Visa  Electron Mastercard Mastercard Electronic Maestro
Copyright© GRIZLY.cz - Všechna práva vyhrazena Mapa stránek | Zajímavé odkazy